tidsfördriv

Vad har du för TV-kanaler?
De vanligaste tror jag

Har du åkt moped någon gång?
många många gånger

Har du busringt någon gång?
såklart

Har du fått felparkeringsböter?
nej! peppar peppar

Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?
nix

Vilken är den plats längst bort som du har besökt?
vet inte vilket som ligger längst bort, men typ Cypern, Kreta, Mallorca

Vilken är din favorit bland tecknade serier?
Simpsons

Kan du alla orden i nationalsången?
tror det

Badkar eller duschkabin?
duschkabin

Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?
ser så många filmer på en månad, så jag vet inte

Chips eller popcorn?
chips

Vilken färg på läppstift använder du?
använder aldrig läppstift

Apelsin- eller äppeljuice?
definitivt äpple

Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?
andreas, burger king tror jag

Favoritchoklad?
vit choklad

När röstade du senast?
kommer inte ihåg

När åt du en hemodlad tomat sist?
ingen aning

Har du vunnit en prispokal någon gång?
ja

Klarar du att tanka själv?
självklart

Har du beställt något från exempelvis TV-shop?
noap

Pepsi eller Coca Cola?
pepsi, alltid pepsi

Vad var det senaste du handlade?
oj, massor på maxi

Har du kräkts offentligt?
ja

Tror du på kärlek vid första ögonblicket?
nje

Har du ringt något betalnummer?
ja, idag till rosa bandet-galan och skänkt 100 kronor

Kan man vara vän med sitt ex?
beror på

När besökte du ett sjukhus senast?
oj, det va nog för två månader sen

Hade du mycket hår som liten bebis?
jag va nog inte helt flintis iaf

Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?
hon den där tråkiga

Vad har du i din väska?
plånbok, handkräm och lite till

Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?
ja! pussa på älskling <3

Vad är du tacksam för idag?
för mitt liv och min familj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0